Služby Fitness studia Zdravé posilování

V našem Fitness studiu najdete pro Vaše posilování příjemnou atmosféru rodinného prostředí. Naprosté soukromí klientů při posilování je zajištěno objednávkou termínu na webových stránkách fitness studia, kdy je Vám během Vaší objednané individuální lekce posilovaní s trenérem celé naše zařízení fitness studia plně k dispozici, včetně odborného kvalifikovaného vedení instruktora Fitness s individuálním přístupem při posilování ke každému klientovi, při čemž nikdo další nemá v této době do Fitness studia přístup.


 Rezervace termínu online ZDE »


Poradenství

Diagnostika současného stavu svalů a návod na zlepšení jejich funkce posilováním a protažením
Fitness poradenství – jak na správné posilování
Návody ke zlepšení fyzické kondice posilovaním strečinkem
Poradenství při úpravách jídelníčku

Posilování

Posilování Správného držení těla
Vedení při budování svalové hmoty správným posilováním
Vedení při tvarování těla nebo jeho jednotlivých partií zdravým posilováním
Vedení při úpravě tělesné hmotnosti zdravým posilováním a vhodně upraveným jídelníčkem
Výuka prevence bolestí zad a kloubů posilováním

Naše služby výuky Zdravého posilování poskytujeme v našem Fitness studiu v Plzni na adrese Denisovo nábřeží 6.

 

Doporučení pro Vaše zdraví a naše rady 

1. Cvičením si udržíte pevné zdraví a vaše svaly budou dobře a správně fungovat. 

2. Získáte pružnou a pevnou páteř, silná záda, hrudník, nohy, klouby a pevné břicho. 

3. Jen pravidelným cvičením si zajistíte neomezené zdraví, vitalitu a radost ze života. 

4. Protahováním vašich svalů získáte flexibilitu a mobilitu a lepší prokrvení svalových tkáních, což napomáhá prevenci problémům s křečovými žílami.

5. Správným posilováním získáte přirozené postavení páteře. Špatné nastavení se objevuje díky oslabení a zkrácení svalů kolem páteře a vyvolává nesprávné držení těla, které pak způsobuje mnoho dalších bolestivých zdravotních obtíží.

6. Tělesné obtíže s dolními končetiny lze cvičením rovněž odstranit. 

7. Vyhněte se jednostranným pohybům a cvičením do bolesti. Také prudké pohyby švihem a zbytečně rychlé provádění cviků Vám může spíše ublížit než prospět. Vždy cvičte pomalu a vědomě.

8. Při cvičení dostatečně pijte vodu, docílíte lepší regenerace vašich svalů a také kloubních pouzder. 

9. Cvičte vždy pod dozorem instruktora fitness, nikdy necvičte samy nebo s kamarádem, pokud chcete správně a dobře cvičit pro zdraví.

10. Zdraví máte jen jedno a záleží na Vás, jak se o sebe staráte. 

Máte zájem o mé služby nebo se chcete na něco zeptat? Napište mi!

Jméno a příjmení: *
Telefon:
E-mail: *

Vaše zpráva: